niebieska pracownia

niebieska pracownia

wtorek, 20 listopada 2012

Niebieska Pracownia





 Niebieskia Pracownia to miejsce do którego trafiać będą
  zrealizowane przeze mnie pomysły i projekty....
to miejsce na moje:
 szydełka....
szafy chlebowe...
odrapane półki...
szafki...
i
ludowe kapliczki...
słowem..
na wszystko to, co kocham
miłością dozgonną....



Miło mi będzie gościć Was u siebie
i dzielić się z Wami
tym, co sprawia mi tak wielką radość...

zapraszam na zakupy... ;)



girlanda kwiatowa

fiolety, róże, musztarda, limonka, żółty, turkus

wysokiej jakości włóczka bawełniana

cena 35 zł plus 5 zł przesyłka

długość: 145 cm




       







ściskam Was gorąco

Agnieszka Niebieska

32 komentarze:

  1. Dear Agnieszka,
    gratulations to your shop!!!!! It looks great!
    Good luck and best wishes!!!
    Hugs and kisses,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest!:))) super , że otworzyłaś sklepik:)))
    powodzenia kochana!:***

    OdpowiedzUsuń
  3. o! i szafa dokończona!!!! Wygląda zniewalająco!
    Girlanda zresztą też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokończona, dokończona- piękna jest ;), ściskam Anuszka

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Maryś jaka ja jestem z siebie dumna!! strasznie!! ;))

      Usuń
  5. Uściski Aga, powodzenia z nowym przedsięwzięciem:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję Aguś, kochana jesteś ;)buziaki!

      Usuń
  7. Trzymam kciuki skarbie z calego serca!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś dziękuję kochanie ,wiem, że jesteś sercem ze mną ;), ściskam kochana!!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ewuś dziękuję ;) liczę na to, że "rozwinę" wreszcie skrzydła ;), ściskam gorąco!

      Usuń
  9. Gratulacje Agus!
    Szafa cudna,a girlanda choc musztardowa to istny miod!
    Pozdrawiam i zycze duzo zdrowia i powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, ogromnie Ci dziękuję, kochana jesteś bardzo ;), ściskam mooocnoo!! ;)

      Usuń
  10. Piękności ,bardzo mi się tu podoba, cudowna pracownia w moich ukochanych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana za całego serca ;) zapraszam serdecznie ;)

      Usuń
  11. Powodzenia, a girlanda prześliczna....
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie cudeńka na tym blogu... nie można się napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, trafiłam tu bardzo uradowana metodą prób... z fb do pierwszego bloga, a teraz tu. Mam nadzieję, że na tym blogu znajdę wkrótce dużo Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam się wszystko co robisz jest piękne. Girlanda cudna, ale osobiście zakochałam się różowych kapciach z kokardką w nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna niebieska pracownia powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. zabrałam ze sobą w Alpy girlandę od Ciebie :))))
      http://insideproject8.blogspot.de/

      Usuń